آداک کنفرانس >> راهنمای مدیر کنفرانس >> تنظیمات کنفرانس
ارسال شده توسط Adak Co در 1392/12/8 08:52 قبل از ظهر

در شکل زیر گزینه ی " تنظیمات کنفرانس " را در میز کار مدیر کنفرانس مشاهده می کنید.

این تنظیمات شامل 4 قسمت می شود : اطلاعات اولیه ، پوستر و هدر ، فرایندها و زمانبندی ها ، اطلاعات تماس.

در ادامه ی راهنما این 4 قسمت توضیح داده شده است.

 

(0 رأی)
مفید
غیر مفید

نظرات (1)
کاظم خدائی
1396/4/26 07:27 بعد از ظهر
با سلام
در منوی میزکار مدیر همایش (اولین همایش علوم ورزشی: ورزش، سلامت و جامعه) آیکون های آخری افزودن لینک و لیست لینک ها وجود ندارد و ما نمی توانیم فایل های word مانند نمونه راهنمای نویسندگان و ... را در سایت قرار دهیم. لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر
ارسال یادداشت جدید :
 
 
نام و نام خانوادگی:
آدرس ایمیل :
توضیح
پرتال پشتیبانی شرکت آداک