RSS Feed
مرکز آموزش

راهنمای آموزشی نحوه استفاده از پرتال مشتریان شرکت آداک: جهت دانلود این فایل کلیک کنید [1] در صورتیکه مشکلی در خدمات و برنامه های شرکت آداک می بینید، یا پیشنهادی برای بهتر شدن آن ها دارید، خوشحال میشویم آنها را با ما درمیان بگزارید. برای ارتباط سریعتر با بخش پشتیبانی شرکت آداک می توانید بجای...
کاربر عزیز  مقالاتی که شما منتشر می کنید در صفحه اول میزکار کارشناس/سردبیر نشریه ،  در قسمت پایین صفحه با استفاده از آیکن مقالات منتشر شده قابل دسترس می باشند . با کلیک وری این آیکن صفحه جدیدی برای شما باز شده و لیست مقالات منتشر شده نمایان خواهد شد . سپس شما می توانید با استفاده از امکان جستجویی ک...
با اهدای سلام وقتی سردبیر / کارشناس نشریه  ، مقاله ای را اعلام نتیجه نهایی کرد و مثلا تصمیم " نیاز به بازبینی " را برای آن اعلام کرد  ، نویسنده در میزکار خود به لیست " مقالاتی که به اصلاح نیاز دارند " مراجعه کرده و در آن لیست از آیکن های تعبیه شده در آیکن آچار شکل که جلوی هر مقاله وجود دارد ، لینک ج...
با اهدای سلام نویسنده اقدام به ارسال مقاله کرده و مقاله توسط کارشناس نشریه دریافت می شود . مقاله تازه دریافت شده در صفحه اول میزکار کارشناس در قسمت مقالات جدید و در لیست مقالات آمار " مقالات جدید نیازمند بررسی و تأیید اولیه " قابل مشاهده می باشد . کارشناس مقاله را بررسی اولیه کرده و می تواند آن را...
رایج ترین مقالات 
 
جدیدترین مطالب 
 
پرتال پشتیبانی شرکت آداک